Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Back Your Home
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



SUNYI
Friday, 15 June 2012 | 0 comments


Jumaat:15/06/2012 

Sejak kebelakangan ni aku rasa sunyi sangat . Sunyi sangat-sangat . Dah berapa hari tak massage dgn dia .
Kalau aku hantar massage pun dia macam nak tak nak je balas massage aku .
aku tak tahu lah kenapa . Mungkin dia marah dekat aku kot ? Tapi ..
apa aku buat dekat dia ? 

Aku rindu dekat dia . Rindu Setengah Mati tahu tak . kadang-kadang aku boleh jadi gila pikir pasal dia .
sampai aku tak makan tau ;(
Aku rindu nak massage dgn dia , rindu dgn suara dia , rindu nak dengar dia ketawa . rindu dengan gurauan dia . Semua tentang dia aku rindu . Mana dia PERGI ???? 
MANA ???

Sayang ? kemana awak mehilang ? dimana diri awak yang saya kenal dulu ? awak tahu tak saya rindu gila dekat awak . Tolonglah jangan buat saya macam ni . Kalau saya ada buat salah dekat awak , saya mintak maaf sangat-sangat . saya tahu saya ni tak sempurna macam orang lain .
Tapi saya dah cuba untuk jadi yang sempurna . 
Kembalilah Sayang .
I MISS YOU SO MUCH !
Macam ni lah saya menunggu awak setiap hari ;(



Older Post | Newer Post